Sunday, May 22, 2016





"If you choose to stay please stay, if won't please go. I'm simple"

Bila mana kau semakin meningkat usia, malas da nak fikir orang yang choose not to be a part in ur life. Tak perlu nak begging for them to stay. Let them be what they want be. The best will stay. Bukan nak kata yg pergi tu x best. Most important from my side aku da cuba lakukan yg terbaik. 

Don't bother what people talk bad behind you. Dorang tak penah tahu and takkan faham apa seorang kudud da lalui. Let's me myself keep and Allah know apa yg aku da lalui.

In my life aku da jumpa ramai org. Da ramai cuba nak close but once ko makin close and you see my bad, all my flaws kau akan slowly benci aku and finally kau akan pergi. Da banyak aku jumpa org mcm ni. Takpe u the one who right to choose the right one for ur own, brother.  So seorang kudud da biasa sbnarnya org buat like an option. Teruskan sebab probability kudud nak jumpa yg the right one makin sampai ending. 

 

No comments :

Post a Comment